+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Claris Bewertungen

Hotelbewertung

80%
Sehr gut

von 290 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    86%
  • Sauberkeit

    84%
  • Ausstattung

    79%
  • Komfort

    74%
  • Preis-Leistungverhältnis

    79%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 26.6.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
22 %
  • Se službami jsem nebyla vůbec spokojena, cena neodpovídala skutečnosti.K internetu na pokoji se nedalo vůbec připojit,ručníky byly staré, zašedlé a taky roztrhané.Pokoj byl situován tak, že okna směřovala přímo do zdi snídaňové části budovy.Největší překvapení bylo, když mi v recepci obsluha oznámila, že české programy v televizi nefungují - pouze zahraniční!!!Jsem Češka a když jedu do zahraničí, vím, že večer mohu sledovat programy státu, ve kterém pobývám, ale v Česku je tomu asi úplně naopak!Zklamání!

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
1

Josef

Junges Paar, 20.10.2011

Česká republika

  • Gesamtbewertung
22 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
3
Komfort
3
Wert/Geld
1

Nikola Spudichová

Junges Paar, 13.3.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
34 %
  • Recepční se k nám chovala mile ,zprávnej

  • Dobrý den měla jsem obědnaný Hotel Claris přes rezerve chtěly jsme kuřácký Hotel , když jsme přijely do Hotelu tak jsme zjistily že Hotel je nekuřácký takže pěkný mínus.

Persönlich
5
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
3
Komfort
3
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 22.5.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %
  • smrad spinave koberce otrasna postel

Persönlich
10
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 6.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
2

Ivana

Älteres Paar, 20.10.2011

Česká republika

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Pozitivní byla čistota a velikost pokojů.

  • Velmi vysoká cena vzhledem ke kvalitě snídaně a ochotě personálu.

Persönlich
3
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
2

DAVID PETERS

Junges Paar, 8.11.2010

Prague

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Basic amenities, so do not have expectations

  • Basic amenities, so do not have expectations

Persönlich
4
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
3

Jaromír Veselý

Einzelreisender, 11.2.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %
  • Příjemný personál, ochotný vysvětlit a řešít nedostatky.

  • Psáno v nabídce na pokojích trezor, TREZOR NENÍ, CHYBĚLO MÝDLO V KOUPELNĚ, NEDOSTATEK ZÁSUVEK, jestli chcete světlo, nebudete nabíjet, mimochodem velmi špatné osvětlení, POKOJ ZAPÁCHAL, DOHLEDATELNOST PRO TURISTU VELMI ŠPATNÁ - NEOSVĚTLENO, NEFUNKČNÍ WIFI, chybý RESTAURACE a LOBY BAR NEDOPORUČUJI Jaromír Veselý, manažer

Persönlich
10
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
7
Komfort
1
Wert/Geld
2
Hotel Claris hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení, které jsme dostali až dnes, skoro půl roku po vašem odjezdu. Dobrou zprávou je, že se hodně věcí od té doby změnila. Nad hotelem nyní svítí světelná reklama s názvem hotelu. Signál WIFI jsme navýšili a funguje nyní po celém hotelu. Mýdlo je v každém pokoji a pokud by pokojská udělala chybu a nepřipravila ho, ráda vám ho dodá recepce. Na léto je navíc nyní zprovozněna zahrádka s posezením ve dvoře, kde si můžete dát dobrou kávu. Bohužel v hotelových pokojích nemáme a nikdy jsem neměli trezor. Kontrolovala jsem stránky CK Hotel.cz, kde jste si pobyt u nás kupoval a informaci o trezoru jsem nenašla. Možná tam ale v zimě byla. Pokud trezor není klíčový pro váš příští pobyt v Praze, přijeďte se na změny podívat. Rádi vás opět přivítáme. S pozdravem Iva Svobodová

Anonym

Einzelreisender, 13.11.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %
  • Príjemný a ochotný pán na recepcii. Povlečenie postele a ručníky bolo primerane čisté. Tichá a príjemná lokalita.

  • Izba, ktorú som dostala, bola studená a zafajčená. Pán na recepcii mi ju ale okamžite na požiadanie vymenil. V novej izbe zasa nebol ovládač na televízor, a ten ,ktorý pán recepčný napokon našiel na recepcii, tak nefungoval a tak so nemala vôbec české TV programy. Prikrývka lôžka bola príliš tenká a studená a ani v izbe sa nekúrilo, hoci bol november, aj keď bolo pomerne dobré počasie. Postel bola príliš preležaná a nepohodlná, telefon na izbe bol odpojený a teda nefunkčný a hodený v jednej zo striniek.Personál v kuchynke bol milý ale nevhodne oblečený.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
2
Komfort
3
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 26.3.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Špína a smrad od cigaret, koupena dosti špinavá a postele oddělené, nešlo vyměnit a sloup clkem velký uprostřed pokoje s vyhledem do rohu jiné střechy tak dost tma.....

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
2

Anonym

Älteres Paar, 17.6.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Hotel je na velice krásném a příjemném místě. V blízkosti centra, příjemnou 10 min. procházkou kolem restaurací, Vinohradského divadla, obchůdků - příjemné

  • V porovnání s ostatními námi navštívenými hotely, v stejné dostupnosti od centra a hvězdičkami, bych zhodnotila, že hotel byl nejen z nich nejdražší, ale zejména mě překvapila vybavennost pokoje. Nešlel nám telefon, nešla nám televize, kterou nám zprovoznila recepční na 3 pokus. Tímto bychom oné recepční chtěli opravdu poděkovat:o))).Vzhledem k tomu, že televizi nesledujeme by nám to nevadilo, ale zrovna dávali fotbal..:o)) Tedy ještě jednou díky:o) Dostali pouze ručníky, nebo pouze osučky - těžko říci podle velikosti se to nedalo odhadnout a hlavně byli děravé a průsvitné. Po upozornění na recepci nám řekli, že se toto napraví a druhý den, jsme na tom byli stejně...... Kolem vany plíseň - doporučuji aby si úklid dal více záležet - hodně to kazí dojem. A tekla nažloutlá voda - doporučuji nepít. I přez toto vše jsme si pobyt užili a byli jsme spokojeni, zejména s umísťěným hotelu. Klidné místo!

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
3

Jaroslav Řeha

Einzelreisender, 9.2.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Vše je řečeno v bodovém hodnocení

Persönlich
4
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
8
Komfort
3
Wert/Geld
4

Martin

Junges Paar, 10.9.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
46 %
  • Malý tmavý pokoj s výhledem doslova do zdi, tak týden nevětraný, dokonce pavučiny v rozích. Za tuhle cenu velké sklamání.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
2

Anonym

Junges Paar, 15.12.2011

Česká republika

  • Gesamtbewertung
46 %
  • Interiér kromě níže zmíněných stěn byl jinak hezký, koupelna taky.

  • I přesto, že jsme měli rezervaci, dostali jsme naprosto ledový pokoj...vytopení trvalo docela dlouho a navíc velice tenké deky na spaní...dále mě zarazilo, že na 2 dospělé osoby nám dali jen 2 střední ručníky. Když jedu do hotelu, své si neberu a dá se předpokládat, že si budu chtít umýt vlasy nebo do něčeho utřít ruce. Pokoj měl hezký, příjemný interiér a koupelnu, ale jinak nepusobil zrovna nejlépe...špinavé, popraskané omítky, v rohu pavouk. Myslím, že je to škoda, protože nebýt takových (ne zrovna nepodstatných) detailů, byl by to moc krásný hotel a rádi bychom se vraceli...

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
3
Wert/Geld
4

Mande Diakite

Einzelreisender, 28.8.2011

GB, London

  • Gesamtbewertung
46 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
3
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
4

Anonym

Junges Paar, 9.4.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Levné parkování pro vozidlo.

  • Mravenci v koupelně, nefunkční televize.

Persönlich
3
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6

Stanislav Nevřela

Einzelreisender, 22.9.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • dostupnost,blízkost centra

  • dostupnost,blízkost centra

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
6

Köhlerová L.

Junges Paar, 9.3.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Příjemný personál, slečna mi v neděli ochotně umožnila uložit si na odpoledne kufr po odhlášení z hotelu na pár hodin, než jsem odjížděla.

  • Při objednání jsem dotazovala manželskou postel s jednou velkou matrací, slečna na telefonu mi potvrdila, že takové jsou, bohužel jsme měli postel se dvěma malými matracemi, na kterých se velice rychle shrnovala prostěradla. Jinak jsme byli spokojení.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
3
Wert/Geld
3

Lucie

Gruppe von Freunden, 24.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • špinavá koupelna, na koberci v pokoji vlasy a nepořádek,

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
2
Komfort
5
Wert/Geld
5

Alice

Junges Paar, 8.9.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Hotel byl čistý,ale vadil nám nepříjemný zápach na pokoji.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
3
Komfort
6
Wert/Geld
5