+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Claris Bewertungen

Hotelbewertung

80%
Sehr gut

von 290 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    86%
  • Sauberkeit

    84%
  • Ausstattung

    79%
  • Komfort

    74%
  • Preis-Leistungverhältnis

    79%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Pavol

Einzelreisender, 18.6.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • bol som spokojný

  • Nemám čo vytknúť

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Hotel Claris hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za váš komentář. Pokud nás navštívíte v mimosezoně, dočkáte se i ještě nižší ceny. Velice se na vaši příští návštěvu těšíme. S pozdravem, Lenka Černá, recepce

Rune Junegren

Älteres Paar, 15.6.2015

English

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Gabriela

Gruppe von Freunden, 7.6.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Na izbe bol starý televízor, kde sa nedali pozerať slovenské alebo české stanice, tým pádom mi chýbali spravodajské relácie. Na izbách podľa informácií personálu nie sú chladničky čo v prípade vysokých teplôt, ako to bolo aj pri mojej návšteve, je veľký nedostatok!!!

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Claris hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za váš příspěvek. Velice se omlouváme, pokud vám nefungovaly české kanály a prosíme, abyste se během pobytu obrátila na recepci, abychom mohli problém vyřešit. Ledničky bohužel na pokoji nejsou, v prostoru recepce je však k dispozici lednice s nealkoholickými nápoji k prodeji. S pozdravem, Lenka Černá, recepce

Jana Jurníková

Familie mit älteren Kindern, 6.6.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 31.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Dostačující.

Persönlich
10
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
8
Hotel Claris hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme za váš příspěvek. Jsme rádi že se vám u nás líbilo a těšíme se na vaši příští návštěvu.

S pozdravem,

Lenka Černá, recepce

Anonym

Gruppe von Freunden, 31.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jiří

Einzelreisender, 24.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • V hotelu bylo trochu chladno.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Markéta

Älteres Paar, 17.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • umístění v klidném prostředí, pokoj čistý a prostorný

  • v koupelně pouze tuhé mýdlo - v hotelu této cenové úrovně bych očekávala i šampon, kvalita surovin a snídaňová nabídka odpovídá hotelu 4.cenové katergorie

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
5
Hotel Claris hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení, jsme moc rádi, že se vám u nás líbilo. Podle preferencí většiny hostů posoudíme zda nadále dávat tuhé mýdlo či jej raději změnit na tekuté. Těšíme se na vaši další návštěvu. Lenka Černá, recepce

Anonym

Gruppe von Freunden, 15.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • recepcni ochotne odpovidali na otazky, radili a pomahali resit problemy

  • tvrde polstare. Mnohym z nasi skupiny bylo v noci chladno. Topeni nehralo a deky byly tenke. Pridat deku nebylo mozne.

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
4
Wert/Geld
8
Hotel Claris hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme za váš příspěvek. Pokud máme volné pokoje, rádi dáme deku navíc, avšak pokud je hotel zcela obsazen, bohužel tato možnost není. Je nám moc líto, že jsme vám nemohli pomoci a věříme, že při příštím pobytu budeme moci napravit. S pozdravem, Lenka Černá, recepce

Anonym

Junges Paar, 1.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
7

Pavol

Einzelreisender, 28.4.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 28.4.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • personál nechtěl uplatnit slevu na Sphere card, přestože jsou jejím poskytovatelem

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
7

Sven Heine

Gruppe von Freunden, 26.4.2015

Deutsch

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Preis-Leistung super

  • unfreundliches personal Frühstüch war sehr schwach

Persönlich
5
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel Claris hat auf diese Bewertung geantwortet.
Hallo, vielen Dank für Ihren Beitrag. Wir bedauern sehr, wenn du mit jemandem aus dem Personalproblem, und wir würden uns sehr freuen, wenn Sie uns mit wem und auf welcher Gelegenheit zu informieren, können wir einen solchen Fehler zu vermeiden. Mit freundlichen Grüßen, Lenka Cerna, Rezeption

Katarína Lackovičová

Älteres Paar, 12.4.2015

Slovensky

  • Gesamtbewertung
88 %
  • čisto, super výber raňajok,tiché a kľudné ubytovanie,dobrá poloha hotela, personál fajn

  • mohol byť hrubší paplón...bolo tam chladno

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Petr Šerůček

Älteres Paar, 4.3.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Velmi tiché a klidné prostředí.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
8

Małgorzata Mika

Einzelreisender, 26.2.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Ladislav Vavřínek

Älteres Paar, 12.2.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Velká spokojenost v případě další potřeby tento hotel využiji

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Jaromír Veselý

Einzelreisender, 11.2.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %
  • Příjemný personál, ochotný vysvětlit a řešít nedostatky.

  • Psáno v nabídce na pokojích trezor, TREZOR NENÍ, CHYBĚLO MÝDLO V KOUPELNĚ, NEDOSTATEK ZÁSUVEK, jestli chcete světlo, nebudete nabíjet, mimochodem velmi špatné osvětlení, POKOJ ZAPÁCHAL, DOHLEDATELNOST PRO TURISTU VELMI ŠPATNÁ - NEOSVĚTLENO, NEFUNKČNÍ WIFI, chybý RESTAURACE a LOBY BAR NEDOPORUČUJI Jaromír Veselý, manažer

Persönlich
10
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
7
Komfort
1
Wert/Geld
2
Hotel Claris hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení, které jsme dostali až dnes, skoro půl roku po vašem odjezdu. Dobrou zprávou je, že se hodně věcí od té doby změnila. Nad hotelem nyní svítí světelná reklama s názvem hotelu. Signál WIFI jsme navýšili a funguje nyní po celém hotelu. Mýdlo je v každém pokoji a pokud by pokojská udělala chybu a nepřipravila ho, ráda vám ho dodá recepce. Na léto je navíc nyní zprovozněna zahrádka s posezením ve dvoře, kde si můžete dát dobrou kávu. Bohužel v hotelových pokojích nemáme a nikdy jsem neměli trezor. Kontrolovala jsem stránky CK Hotel.cz, kde jste si pobyt u nás kupoval a informaci o trezoru jsem nenašla. Možná tam ale v zimě byla. Pokud trezor není klíčový pro váš příští pobyt v Praze, přijeďte se na změny podívat. Rádi vás opět přivítáme. S pozdravem Iva Svobodová

Michal Výskala

Einzelreisender, 4.2.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Moc super spokojenost vše šlape jak má :-)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Claris hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme. Jsem rádi, že se vám u nás líbilo. Budeme rádi, když nás příště zase navštívíte. Iva Svobodová

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 31.1.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Děkujeme za ubytování ve velmi příjemném hotelu v centru Prahy. Cena v poměru s kvalitou služeb i ubytování je velmi příznivá. Personál velmi milý a ochotný. Uvítali jsme vlastní sociální zařízení na pokoji a dokonalou čistotu, dostatek ručníků a osušek. Také jsme využili parkování ve dvoře. Ranní snídaně na úrovni, bohatá, každý si vybral dle svého z bohatého švédského stolu. Příště budeme určitě volit ubytování opět v hotelu Claris.

  • Příliš úzký vjezd do dvora pro širší vozy.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Claris hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Jsme rádi, že se vám u nás líbilo a budeme velice potěšeni, pokud náš hotel opět navštívíte, nebo ho doporučíte svým přátelům. Iva Svobodová