+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Claris Recenze

Hodnocení hotelu

80%
Velmi dobré

dle 288 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    85%
  • Čistota

    83%
  • Vybavení

    79%
  • Pohodlí

    74%
  • Poměr cena/kvalita

    79%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Gabriela

skupina přátel, 7.6.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Na izbe bol starý televízor, kde sa nedali pozerať slovenské alebo české stanice, tým pádom mi chýbali spravodajské relácie. Na izbách podľa informácií personálu nie sú chladničky čo v prípade vysokých teplôt, ako to bolo aj pri mojej návšteve, je veľký nedostatok!!!

Personál
10
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Claris odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za váš příspěvek. Velice se omlouváme, pokud vám nefungovaly české kanály a prosíme, abyste se během pobytu obrátila na recepci, abychom mohli problém vyřešit. Ledničky bohužel na pokoji nejsou, v prostoru recepce je však k dispozici lednice s nealkoholickými nápoji k prodeji. S pozdravem, Lenka Černá, recepce

Jana Jurníková

rodina se staršími dětmi, 6.6.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 31.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Dostačující.

Personál
10
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
5
Cena/kvalita
8
Hotel Claris odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkujeme za váš příspěvek. Jsme rádi že se vám u nás líbilo a těšíme se na vaši příští návštěvu.

S pozdravem,

Lenka Černá, recepce

Anonym

skupina přátel, 31.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jiří

jednotlivec, 24.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • V hotelu bylo trochu chladno.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Markéta

dospělý pár, 17.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • umístění v klidném prostředí, pokoj čistý a prostorný

  • v koupelně pouze tuhé mýdlo - v hotelu této cenové úrovně bych očekávala i šampon, kvalita surovin a snídaňová nabídka odpovídá hotelu 4.cenové katergorie

Personál
5
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5
Hotel Claris odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení, jsme moc rádi, že se vám u nás líbilo. Podle preferencí většiny hostů posoudíme zda nadále dávat tuhé mýdlo či jej raději změnit na tekuté. Těšíme se na vaši další návštěvu. Lenka Černá, recepce

Anonym

skupina přátel, 15.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • recepcni ochotne odpovidali na otazky, radili a pomahali resit problemy

  • tvrde polstare. Mnohym z nasi skupiny bylo v noci chladno. Topeni nehralo a deky byly tenke. Pridat deku nebylo mozne.

Personál
8
Služby
5
Čistota
9
Pohodlí
4
Cena/kvalita
8
Hotel Claris odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme za váš příspěvek. Pokud máme volné pokoje, rádi dáme deku navíc, avšak pokud je hotel zcela obsazen, bohužel tato možnost není. Je nám moc líto, že jsme vám nemohli pomoci a věříme, že při příštím pobytu budeme moci napravit. S pozdravem, Lenka Černá, recepce

Anonym

mladý pár, 1.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Pavol

jednotlivec, 28.4.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 28.4.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • personál nechtěl uplatnit slevu na Sphere card, přestože jsou jejím poskytovatelem

Personál
7
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Sven Heine

skupina přátel, 26.4.2015

Deutsch

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Preis-Leistung super

  • unfreundliches personal Frühstüch war sehr schwach

Personál
5
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Claris odpověděl na tuto recenzi.
Hallo, vielen Dank für Ihren Beitrag. Wir bedauern sehr, wenn du mit jemandem aus dem Personalproblem, und wir würden uns sehr freuen, wenn Sie uns mit wem und auf welcher Gelegenheit zu informieren, können wir einen solchen Fehler zu vermeiden. Mit freundlichen Grüßen, Lenka Cerna, Rezeption

Katarína Lackovičová

dospělý pár, 12.4.2015

Slovensky

  • Celkové hodnocení
88 %
  • čisto, super výber raňajok,tiché a kľudné ubytovanie,dobrá poloha hotela, personál fajn

  • mohol byť hrubší paplón...bolo tam chladno

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Petr Šerůček

dospělý pár, 4.3.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Velmi tiché a klidné prostředí.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8

Małgorzata Mika

jednotlivec, 26.2.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Ladislav Vavřínek

dospělý pár, 12.2.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Velká spokojenost v případě další potřeby tento hotel využiji

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Jaromír Veselý

jednotlivec, 11.2.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
42 %
  • Příjemný personál, ochotný vysvětlit a řešít nedostatky.

  • Psáno v nabídce na pokojích trezor, TREZOR NENÍ, CHYBĚLO MÝDLO V KOUPELNĚ, NEDOSTATEK ZÁSUVEK, jestli chcete světlo, nebudete nabíjet, mimochodem velmi špatné osvětlení, POKOJ ZAPÁCHAL, DOHLEDATELNOST PRO TURISTU VELMI ŠPATNÁ - NEOSVĚTLENO, NEFUNKČNÍ WIFI, chybý RESTAURACE a LOBY BAR NEDOPORUČUJI Jaromír Veselý, manažer

Personál
10
Služby
1
Čistota
7
Pohodlí
1
Cena/kvalita
2
Hotel Claris odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení, které jsme dostali až dnes, skoro půl roku po vašem odjezdu. Dobrou zprávou je, že se hodně věcí od té doby změnila. Nad hotelem nyní svítí světelná reklama s názvem hotelu. Signál WIFI jsme navýšili a funguje nyní po celém hotelu. Mýdlo je v každém pokoji a pokud by pokojská udělala chybu a nepřipravila ho, ráda vám ho dodá recepce. Na léto je navíc nyní zprovozněna zahrádka s posezením ve dvoře, kde si můžete dát dobrou kávu. Bohužel v hotelových pokojích nemáme a nikdy jsem neměli trezor. Kontrolovala jsem stránky CK Hotel.cz, kde jste si pobyt u nás kupoval a informaci o trezoru jsem nenašla. Možná tam ale v zimě byla. Pokud trezor není klíčový pro váš příští pobyt v Praze, přijeďte se na změny podívat. Rádi vás opět přivítáme. S pozdravem Iva Svobodová

Michal Výskala

jednotlivec, 4.2.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Moc super spokojenost vše šlape jak má :-)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Claris odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme. Jsem rádi, že se vám u nás líbilo. Budeme rádi, když nás příště zase navštívíte. Iva Svobodová

Anonym

rodina se staršími dětmi, 31.1.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Děkujeme za ubytování ve velmi příjemném hotelu v centru Prahy. Cena v poměru s kvalitou služeb i ubytování je velmi příznivá. Personál velmi milý a ochotný. Uvítali jsme vlastní sociální zařízení na pokoji a dokonalou čistotu, dostatek ručníků a osušek. Také jsme využili parkování ve dvoře. Ranní snídaně na úrovni, bohatá, každý si vybral dle svého z bohatého švédského stolu. Příště budeme určitě volit ubytování opět v hotelu Claris.

  • Příliš úzký vjezd do dvora pro širší vozy.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Claris odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Jsme rádi, že se vám u nás líbilo a budeme velice potěšeni, pokud náš hotel opět navštívíte, nebo ho doporučíte svým přátelům. Iva Svobodová

Marie

dospělý pár, 30.1.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Klidná lokalita, žádný hluk z ulice, blízkost metra, hotel se nachází ve středu Prahy, takže i na chůzi pěšky velice přizpůsobená poloha. Byli jsme naprosto spokojeni, určitě se vrátíme a pobyt zde doporučíme i přátelům.

  • nemám

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 9.1.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Personál byl příjemný, reagoval na požadavky okamžitě.

  • Na pokoji nešla sprcha, při vyjíždění vrata poškodily auto a vedoucí to neřešila z důvodu, že se jim to nikdy nestalo a nejsou pojištění. Vrata nemají při otevření úchytný systém a při větru se zavírají, při projíždění bouchly do boku auta a poškodily lak na autě.

Personál
7
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5